Problem based learning and authentic assessment In digital pedagogy: Embracing the role of collaborative communities
Τομέας MENTEP TET-SAT:
Ψηφιακή Επικοινωνία και Συνεργασία
Τομέας MENTEP TET-SAT:
Ψηφιακή παιδαγωγική
Υποτομέας MENTEP TET-SAT:
Σχεδιασμός και υλοποίηση διδασκαλίας με ΤΠΕ (Μαθησιακός Σχεδιασμός)
Σχεδιασμός και διαχείριση μαθησιακών περιβαλλόντων βασισμένων στις ΤΠΕ
Είδος :
Άρθρο (αρχείο κειμένου pdf / word)
Περιγραφή
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει ποιοτικά τη σχέση μεταξύ προβλήματος μάθησης, αυθεντικής αξιολόγησης και τον ρόλο της κοινότητας στην προώθηση της μάθησης σε ψηφιακά πλαίσια. Οι συγγραφείς χρησιμοποίησαν "Ψηφιακές Στιγμές" για να δημιουργήσουν ένα ουσιαστικό περιβάλλον μάθησης και να οικοδομήσουν την online κοινότητα της τάξης. Στη συνέχεια, συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν στρατηγικές αξιολόγησης και εργαλεία με τους μαθητές να ακολουθούν μεθοδολογίες μάθησης βασισμένες στη στρατηγική έπίλυσης προβλήματος.
Σύνδεσμοι
Τίτλος Εγγράφου
Σύνδεσμος
LinProblem based learning and authentic assessment In digital pedagogy: Embracing the role of collab
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.